Nie goń na oślep za nowymi klientami 

Z moich obserwacji jako i klientki i trenera wynika, że budowanie relacji z obsłużonymi klientami to wciąż niedoceniany element sprzedaży. Handlowcy tak bardzo skupiają się na pozyskiwaniu nowych kontaktów i klientów, że zapominają już o tych, którzy już dokonali zakupu. A jeśli ci klienci nie wrócili - warto dowiedzieć się…

0 Komentarzy

Sprzedaż B2B – kilka przydatnych wskazówek

Mija kolejny rok w popandemicznej rzeczywistości i wydawać by się mogło, że firmy miały już czas na przygotowanie się do wyzwań w sprzedaży i obsłudze klienta jakie temu towarzyszą. Jednak nadal wiele przedsiębiorstw nie wprowadziło żadnych zmian lub niewiele w procesie sprzedaży i nie wyszło naprzeciw nowym oczekiwaniom i potrzebom…

0 Komentarzy

Kto pyta klienta, nie błądzi

Choć wydaje się to oczywiste, w codziennej rutynie zapominamy często o tym, jak ważne jest zadawanie pytań klientom. Szczególnie, gdy ciąży na nas presja związana z wynikami sprzedaży i wydaje nam się, że im więcej będziemy mówić i opowiadać, tym więcej sprzedamy. Warto zatem przypomnieć sobie jak dobrze przygotować się…

0 Komentarzy

Koniec treści

Nie ma więcej stron do załadowania