Kiedy klient będzie z Tobą chętnie rozmawiać? Gdy wiesz więcej niż on sam.

Klienci nie ufają sprzedawcom - najczęściej wynika to ze złych doświadczeń zakupowych. Sprzedaż, ponieważ często źle prowadzona, kojarzy się z nagabywaniem, wciskaniem niepotrzebnych rzeczy lub tego, co akurat sprzedawca ma pod ręką. A przecież sprzedaż to relacja międzyludzka, która jest tak stara jak świat i może być źródłem obustronnej satysfakcji…

0 Komentarzy

Jak przełamywać swoje opory sprzedażowe ? 

Prowadząc szkolenia w zespołach sprzedażowych bardzo często spotykam osoby z naprawdę dużym doświadczeniem zawodowym, które nadal mają opory sprzedażowe. Tak bardzo pokutuje w nas przeświadczenie, że aktywna sprzedaż może być odebrana jako nachalność i „wciskanie na siłę”, że blokujemy się przed wieloma aktywnościami. Tymczasem wystarczy spojrzeć na sprzedaż nieco inaczej…

0 Komentarzy

Koniec treści

Nie ma więcej stron do załadowania