Klienci nie ufają sprzedawcom - najczęściej wynika to ze złych doświadczeń zakupowych. Sprzedaż, ponieważ często źle prowadzona, kojarzy się z nagabywaniem, wciskaniem niepotrzebnych rzeczy lub tego, co akurat sprzedawca ma pod ręką. A przecież sprzedaż to relacja międzyludzka, która jest tak stara jak świat i może być źródłem obustronnej satysfakcji…
Zbliżające się Święta to okoliczność w której zazwyczaj składamy życzenia i wysyłamy podarunki naszym klientom i partnerom biznesowym. Czy można zrobić coś, poza wysłaniem standardowej paczki z winem i czekoladkami, żeby pokazać naszym klientom, że są dla nas ważni? Podpowiadam 5 prostych sposobów - można je wykorzystać nie tylko w…
Prowadząc szkolenia w zespołach sprzedażowych bardzo często spotykam osoby z naprawdę dużym doświadczeniem zawodowym, które nadal mają opory sprzedażowe. Tak bardzo pokutuje w nas przeświadczenie, że aktywna sprzedaż może być odebrana jako nachalność i „wciskanie na siłę”, że blokujemy się przed wieloma aktywnościami. Tymczasem wystarczy spojrzeć na sprzedaż nieco inaczej…