Kiedy poznaję nowy zespół handlowców podczas szkolenia, bardzo często dowiaduję się, że nie działają według określonego planu czy strategii tylko spontanicznie i każdy według własnego pomysłu. Nawet w całkiem dużych firmach nie przygotowuje się handlowców do pracy a osoby początkujące uczą się metodą prób i błędów. Jakie są tego skutki…
Klienci nie ufają sprzedawcom - najczęściej wynika to ze złych doświadczeń zakupowych. Sprzedaż, ponieważ często źle prowadzona, kojarzy się z nagabywaniem, wciskaniem niepotrzebnych rzeczy lub tego, co akurat sprzedawca ma pod ręką. A przecież sprzedaż to relacja międzyludzka, która jest tak stara jak świat i może być źródłem obustronnej satysfakcji…
Zbliżające się Święta to okoliczność w której zazwyczaj składamy życzenia i wysyłamy podarunki naszym klientom i partnerom biznesowym. Czy można zrobić coś, poza wysłaniem standardowej paczki z winem i czekoladkami, żeby pokazać naszym klientom, że są dla nas ważni? Podpowiadam 5 prostych sposobów - można je wykorzystać nie tylko w…